BPD & AM | Verkoopcommunicatie The Gustav & The George
Wonen op de Zuidas... dat moet liefde op het eerste gezicht zijn.
Twee schitterende appartementengebouwen aan de Gustav Mahlerlaan en George Gerwshinlaan met in totaal 190 appartementen en studio’s. Scrambled Ads bedacht voor beide projecten de logische, maar pakkende namen; The Gustav & The George. Wij verzorgden de strategie, de content, de vormgeving en de beelden (video/fotografie) voor de verkoopcampagne. Door de juiste toine-of-voice en uitstraling spraken we hen aan die wilden wonen op de dynamische en energieke Zuidas.
“Gustav is jong, ambitues en voortdurend op zoek naar positieve prikkels. Vandaag is het begin”
Wat The Gustav onderscheidde van The George was de jonge (startende) doelgroep en de stijlvolle studio’s.
“George is charismatisch, rijk aan ervaringen en staat vol in het leven”
The George onderscheidde zich van The Gustav door het aanbod luxe appartementen voor de oudere (gearriveerde) doelgroep.
Vragen of meer info over deze case? Neem contact met ons op.
Wij vertelen je graag meer over onze aanpak voor de verkoopcommunicatie van The Gustav en The George.
Architect vertelt
Via video gaven we de geïnteresseerden een kijkje in het hoofd van de architect.
Wat maakt de beide gebouwen zo uniek?